OhGigiKu!!ngeee heee

Author: iyda /



weee...tangan gantal2 minx update blog..rase malas tp ade cite nak story..ngeee..
klu x cite kang leh lupe lak lama2 simpan..heheh..*nmpak sgt pelupa..heheh

rini aku,Lulu fernandez and dila g klinik pergigian rawang..pergh..seumo hidup 22thun ni,bwu 1st g klinik kerajaan..klu dulu tyme2 sek klu ckp pasal klinik gigi kerajaan je kompom2 sume takut..pas2
ade la yg mara nurse la,doc la ckp cabut gg kasar la,cucuk maen2 lah,mcm2 kan..tp mmg pown
aku dulu mmg xpenah g klinik kerajaan..sbb kwn2 aku kata bt kat klinik kerajaan sakit klu bt kat klinik swasta x sakit tp beragak ar bayaranye..klu dah xnak sakit,mmg sanggup kuar duit..
tp sume 2 prasaan takut je yg bt menguasai diri kita..padahal same saje..

knapa aku pilih klinik pergigian rawang yg jauh 2?sedang kn ade ag yg dekat dgn ampang nih...hehehhe..sbbnyer,aku ade kwn kat sane yg leh tlg aku dptkn no n berurusan dgn klinik lebih cepat dan pantas..*padahal same gak lmbatnyer sbbnyer ramai kowt yg lebh suke cabut gg or wuteva kat klinik kerajaan yg lebih murah berbanding klinik swasta ni..

aku ngan Lulu Fernandez dah lama rancang nak g klinik gg rawang ni tp masa je yg x sesuai bile kah nak pegi.. aku dah lama cuba arragekn masa tp still lagi xsesuai smpai lah ke hari ini..iaitu pada hari jadi Lulu Fernandez (26.7)*padahal secara kebetulan..nak jgk kn?heheheh..aku ngan eila nak cuci gg..ni 1st tyme taw aku bt kat klinik kerajaan,pergh sgt berkesan..gg aku n lulu fernandez dah bersih kembali n chantek semula..ngeeee..:D

nak tgk gg aku n lulu fernandez??uhh,nak snap??xmcm over plak kan..padahal ade org lagi chantek pown x over kan..xdelah..kami ber2 happy dgn gg yg bersih n chantek skrg..hehehe..pas cuci gg je aku n lulu fernandez kompom2 gosok gg skali sejam..mmg xteragak ar kn..abis ubat gg lah gni..tp rasenyer skejap je kowt..papa pown aku n lulu fernandez akan menjaga gg dgn sebaik2nya..*pergh,skema..hahahha..

hehehe,oppsss..lupe plak yg dila pown ade teman kitaorg g klinik rawang..kesian die,dila puasa pas2 kompom la die bosan menunggu punya lah lama..btw dila,thanks sbb sudi teman kitaorg..=D

Nak gg mcm ni..chantek sgt..bersih..weee...pasni kena la jga betul2..*2 la,dulu kecik2 malas nk gosok gg..bile dah besar thu pown pentingnye gg..ngeeee..

=D

1 comments:

Lulu Fernandez said...

thx hundred millions time lalink! thx a lot to dila sbb teman kn ktrg...thx to fahmi also...u r the man! (bodek lebey) kmi syg gg kmi!!!

Post a Comment