puasa dgn maktok!=)

Author: iyda /

yeah,puasa3..

thun ni 2010 maktok puasa kat KL..slalunye,kitaorg yg akan balik start puasa kat kg..tp dsbbkn dis year sume bz keje..aku plak bz ngan study,we all decide maktok je dtg KL puasa same2 ktrang kat sini..heeeeee..syg maktok sgt lah!!!

rini sahur,besh sgt..maktok kejutkan..klu maktok x kejutkn,alamatnye mmg x sahur la aku jwbnye...kat umah mama,bibik masak lauk byk.tp x mam pown...hehehhe...kat umah makjang lak..ade 2 jenis lauk je..daging goreng+ikan pekasam dari kg,maktok bwa..gila sdp smpai abis aku bedal..makjang yg blom abis mam pown dah xde lauk nk mkn..hahhaha..sian,jahat kn aku..dah lama kowt xmam ikan pekasam..sgt sedap!!!windu masa zamn2 sekolah dulu..masa maktok kejutkn bgn sahur,masak same2 kat kg..adushh..klu lah masa boleh berputar..hmmm...

pas sahur je aku tido balik..kul 730 je maktok dah kejut g clas pg..oh,sgt liat nak bgn..dsbb kn maktok yg kejut mmg bersemngt abis..xpuas lagi nak manja2 ngan maktok..klu lah boleh nak ponteng class nak duk umah teman maktok,nyendel2 kat maktok,bawa maktok g shopping baju aku..hahahhahah..jhat kan cucu die ni..bawa maktok jln2..weee..dsbbkn kn clas pg smpai ptg terpaksa la aku tinggl maktok kat rawang dtemani bibik d rmh mama..xpe maktok..i have sumthing special for u..jumaat along balik,i giv u..surprise!!!ngeeee..

maktok,u are my sun shine in my life..terlalu byk pengorbananmu curahkan kat aku..aku x mampu untuk membalas sgalanya..insyaALLAH,1 day aku akan balas jsamu n buktikan segalanya..sayang Maktok!!!!

0 comments:

Post a Comment