10 days Fasting

Author: iyda /

maktok : knock!!knock!!knock!! "along!,dah pukul bape ni, bgun lah.."

arghhh,mlas nyerrr nak bgn..nape lah liat sgt ni nak bgn ni..haishhh..
buke mata sekecik2 yg boleh..aduhh,lindung plak dgn langsir..kat luar hujan ke ea?duh...
mlas nyerr...

aku : "okey okey, along bgn ni.."

tgk jam dah pukul 11pgi..Ya Allah, ape hal lah yg aku tido smpai x ingt dunia ni..
betul kan langsir,oh..hujan rupenye..uwaaaa..nak smbung tido balik lah...

maktok : knock!!knock!! "jom pegi beli ikan nak masak ptg ni, makjang dtg buke puasa kat rumah hari ni".
isk, along ni x bgn lagi ka? along! dah jam brapa ni?"

aku : "yelah tok, dah bgn lah...nak mandi dah ni.."

aaaaa, xjadik nak smbung tido..wooo,nikmatnye dpt bgn lambat plus hujan plak 2...

View from my room..

See,hujan kan?aku plak tido x sedar hape..isk2,teruk betul kan??ngeee...:) xselalu lah maktok..hari ni je terlajak skit..hehehehe..*peace..=)

dah lama xde org bebel kat aku bgn lmbat..hahaha,skali skala kena marah bgn lambat best jugak kan? hahahha..okey iyda, jgn nak liat sgt lah, skit2 dah ler...heeeee.... esok sape nak tlg kejutkan plak? maktok dah g rumah makjang..uwaaaa...anyone? :P



0 comments:

Post a Comment